28 Ekim 2015 Çarşamba

Essence 01 Coral Calling Ruju İnceleyelim :)

   Merhaba arkadaslar!

 Ben yakın bir zamana kadar essence ürünlerini pek sevmezdim neden bilmiyorum hic ilgimi cekmiyodu ( hatta o standı fazla çocuksu buluyodum! ) Ama bir süredir durum tam tersine döndü. Bugüne kadar pek fazla ürününü kullanmadığım icin her ürününü merak edip denemek ister oldum.

 Bugünde size su sıra olmasada yazın severek kullandıgım long lasting rujlarından 01 numara "Coral Calling" den bahsedecegim.


 İlk olarak dudakları kurutmayan bir yapısı var ve rengini fazlasıyla veriyo. Pigmentasyonları hele ki fiyatlarına göre oldukca başarılı. Fiyatları 7-8 lira arası degisiyor ve bu fiyata ruj bulmak neredeyse imkansız :) 



 Gelelim olumsuz yanlarına..  Long lasting yani uzun süre dudakta kaldıgını idda eden bir seriye ait olsada fazla kalıcı degiller. Gün boyu dudaklarımda kalsın isterseniz, gün icerisinde tazelemeniz gerekiyo. 

 Bana göre en büyük eksisi ise yapay renk tonu!!  Ten rengine göre degisiyor ama çoğu zaman dudakta pastel boya etkisi verebiliyo. Dudakla bütünleşmeyen rengi bu rujun tek eksisi bana kalırsa :/

 Bu ruju standlardaki testerları denemeden almamanızı tavsiye edebilirim. Kullanırken de daha pembe tonlu bir ruj yada dudak kalemiyle karıştırarak uygularsanız cok daha iyi bir sonuc alablirsiniz. 

 Yada benim yaptıgım gibi ruju sürdükten sonra fazlasını üstten bir kagıt pecete yardımıyla alırsanız rujun o yapay rengi gidiyo ve altta mat ve canlı, yaz ve bahar aylarına cok yakısan bir renk kalıyo !! :) 





 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Okuyan gözlerinizden öpüyorum :*
xxx

9 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık canım. Deneme fırsatım olmadı ama ben de bir bakmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyebilirsin tatlım tesekür ederimm :)

      Sil
  3. Bende de 02 ve 04 numarası var yapılarına bayıldım bu rujların.Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O renklerini denemedim henüz ama bakmak lazım Sizde güle güle kullanın :)

      Sil
  4. Merhaba,

    Essence kendini git gide asiyor. Düsük bütcesi olanlar icin iyi alternatif ürünler pazarliyorlar. Bende bazi ürünlerini tekrar tekrar temin edenlerdenim... Rujun da hayirli olsun, cok tatli renk ve tenine yakistigina eminim.

    Merhaba,

    Instagram' dan tanisiyoruz ve buradan da takibe aldim sizi.

    Bana da beklerim, iyi yayinlar :))

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Bende takibe aldım blogunuzu tesekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım elimde bu seriden 6 renk var bir daha kine bu renge de bakacağım :)

    YanıtlaSil