13 Ekim 2015 Salı

Neutrogena Visibly Clear (İlk Post!!)

Merhaba :)
Bir süredir instagram üzerinden yürüttügüm bloğumu burayada taşımaya karar verdim sonunda.
Henüz yeni başladığım için kusurlarım olursa şimdiden afedersiniz diyerek başlıyorum o zaman :) 


Bir süredir çok severek kullandığım,yerini başka bir ürünle dolduramadığım temizleme jelim ve 
toniğim bu seriye ait. Benim cildimde karmadan yağlıya dönük ve yağlı cilde sahip olanların büyük problemi yüzünü gün içinde yağlandırmayan, gözenekleri temizleyen bir temizleme jeli bulmak. Bu seriyle tanışana kadar bende böyle bir arayış içindeydim. Temizleme jeli yağsız olarak üretildiği için sadece yağlı ciltlerin kullanımına uygun yapıda. Hassas cilde sahipseniz bu ürünler yüzünüzde tahriş yanma gibi sonuçlar verebilir ve muhtemeln hic memnun kalmazsınız Toniğinin içeriğinde alkol oranı fazla olduğundan kimileri (haklı olarak) çok tercih etmesede ben onuda severek kullanıyorum. Hatta bitmeden yedekliyorum :)

 Yenilenen Neutrogena Deep Clean serisi hormon,stres ya da hava kirliliği faktörlerine karşı cildi ferahlatarak gözenekleri temizlemeyi ve geriye pırıl pırıl bir görünüm bırakmayı vaad ediyor!

Karma veya yağlı cilde sahip iseniz kesinlikle bir şans verin derim ben!! :)
O zaman ne diyoruz "sivilcelere bye bye!"



2 yorum: