4 Kasım 2015 Çarşamba

Favori Sonbahar Şarkılarım // Fave Fall Songs


Herkese merhabalar!

  Her mevsimin kendi icinde farklı bir ruhu var. Mevsimlerin ruhunu daha iyi yakalayabilmek
 adına her mevsim dinlediğim sarkıları nerdeyse komple değistiriyorum.






  Aslında bu post icin biraz gec kalmıs olsam da, bunu her yeni bir mevsime gecerken 
yapmaya karar verdim. Ucundan da olsa sonbaharı da yakaladığım için bu ayı da katmak istedim :) 

  Sectiğim şarkıların hepsi aslında sonbahar temalı değil. Ama sonbaharın  o hafif serin günlerinde güzel gidebilecek şarkılar.


  Daha fazla uzatmadan hemen sarkılara geçiyorum 


  Çayınızı kahvenizi hazırlayıp dinlemeye başlayın :)





*One Direction- Steal My Girl

*Chris Brown- Autumn Leaves

*Melanie Martinez- Cry Baby

*Multitap- Ben Anlarım

*Teoman- İstanbulda Sonbahar 

*Evanescence- October

*Ariana Grande- Best Mistake

*Nil Karaibrahimgil- Rüzgar

*Gökçe- Her Şey Bitmedi Bitemez

*Selena Gomez- Same Old Love

*Lana Del Rey- Diet Mountain Dew

*Murat Dalkılıç- Neyleyim İstanbulu

*Guns n Roses- November Rain



 Keyifli dinlemeler hepinize

 Dinleyip beğendiklerinizi yada önceden sevdikleriniz varsa bana yorum bırakmayı  unutmayın :)

 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere
 ♥️♥️♥️♥️

8 yorum:

  1. Lana Del Rey şarkılarını bende çok severim canım seni takibe aldım instagramdan da takipteyim seni de bana beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım instagramdan seni takip ediyorum zaten bloguna da kosuyorum simdi hemen :)

      Sil
  2. Merhaba bloğunuzu takibe ve izlemeye aldım bana da beklerim görüşmek üzere =)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    instagram: @kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hemen takip ediyorum simdi sizii tesekkür ederimm! :)

      Sil
  3. Çok güzel yazı olmuş canım devamını beklerim böyle yazıların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm beğenmene çok sevindim tesekkür ederimmm :* devamı gelicek :)

      Sil
  4. Sarkilarin hepsi cok iyi gercekten guzel yazi olmus :)

    Ben de bloguma beklerim selinolcay.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkürler cok sevindim begenmene
    Takibe aldım blogunu :)

    YanıtlaSil