25 Ekim 2015 Pazar

Sonbaharın son günlerinde ne giydim??

Herkese merhaba!

Bugün sizinle sonbaharın özleyecegimiz hafif günesli ara sıra esen ılık günlerinden bir oufit postu hazırladık. Evden cıkarken böyle bir cekim yapmak aklımızda olmadıgı icin son derece dogal üzerimde o gün ne varsa onlari cektik. İlk oldugu icin bu amatörlüklerimi göz ardı edebilirsiniz bence :) Bu arada fotograflarımı ceken canım arkadasım Büsra'ya cok tesekkür ediyorum tabiki :* 

  
Bu yaz hepimizin giyemelere doyamadığı beyaz tshirtleri havalar soguyunca daha giyemeyecegimi düsündüm ve elim direk bugünde buna gitti. :) Ben cok seviyorum beyaz tshirtleri hem kombinlemesi cok kolay hemde cok rahat.


Sonbahardayız hava bir soguk bir sıcak oldugundan yanıma bu tarz bir mont alıyorum tabiki. Düz renk tshirt bluz kazak vs giydiğinizde bu tarz renkli montlarla, kıyafeti sıradanlıktan uzaklastırabilirsiniz :)



Pantolon:Stradivarius
Tshirt:Lc Waikiki
Mont:Stradivarius
Çanta:Mavi
Ayakkabı:New Balance
Kolye:Eminönünde gümüşçü


Umarım beğenirsiniz bende bu tarz postlar daha çok hazırlarım :)
Sonbaharı cok seviyorum kış hemen gelme sakın zamanını bil !! 
Sevgiler
 ❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder