20 Ekim 2015 Salı

Wet n Wild Comfort Zone Palet


Herkese merhaba !!
Yazımı yazdım bitirdim ve son anda yüklenmedi hepsi silindi o yüzden şimdi bastan yazıyorum.Yasadıgım olay herkesin basına en az 1 kere gelmistir o yüzden fazla üzerinde durmadan unutmak ve hemen başlamak istiyorum:) 




 Comfort zone wet n wildin en ünlü paleti.8 renkten oluşuyor ve 19.90 gibi bir fiyata gratislerde satılıyor.8 renkli bir palet için oldukca uygun bir fiyat aslında hele ki içinde böyle kullanışlı renkler varsa. Ayrıca içinde mac ve urban decay farlara muadil gösterilen renklerde var(mış). Elimde olmadığı için o pahalı marka farlarla karşılaştırma yapamayacak olsam da kendi alanında gayet başarılı bir palet olduğunu söyleyebilirim:)



 Sol taraftaki 4 renk herkesin günlük makyajlarda severek kullanabileceği en yaygın renkler.Sağ taraftakiler ise malesef sol taraftakiler kadar kullanışlı renkler değil :/ Renkler çok daha koyu ve agır daha cok gece makyajarında kullanılacak türden. O yüzden bu palette kiminkine baksaniz soldaki renklerin daha çabuk dibi geldiğini görebilirsiniz! :)



Renkleri neredeyse tamamen kullanışlı, pigmentasyonu çok güzel baz kullanmaya hiç gerek olmadan renkler göz kapağında aynı görüntüyü veriyo ve kolay bir şekilde dağıtılabiliyor. Biraz tozutma problemi ve dandik bir ambalajı olsa da diyeceğim o ki bu palet bir şansı hakediyor bence :)

 Okuduğunuz için çok teşekkür ederim
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın
 ❤❤❤

6 yorum:

  1. Benim de en çok kullandığım renkler sol taraftaki renkler, günlük kullanım için süperler :) Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederimm canım benim cok sevindim begenmene :)

      Sil
  2. ayy çok sevdiğim bir palet oldukça başarılı bence :) bende severek kullanıyorum . ayrıca bloğun hayırlı olsun tatlım takibe aldım bende bloğuma beklerim instagramda da takipleşelim :=) @beauty_beybi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canım hemen bakıyorum bloguna :)

      Sil
  3. alttaki yeşil ve kahve tonları çok hoşuma gitti gerçekten fiyatına göre uygun bir ürün olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle pigmentasyonlarının iyi olmasıda cabası! :)

      Sil