1 Aralık 2015 Salı

Eklips Makyaj Süngeri


Herkese merhabalaar!!

Bir süredir sınavlar yüzünden yazı yazamadım. Sınavlar bittikten sonra da stresimi atmak icin bir güzel dinlendim gezdim, kasım ayı bitmeden aklımda olan her şeyi yaptımVe sonunda bilgisayarın başına oturdum :)

Uzun bir süredir bittikçe aldığım bir ürün "eklips makyaj süngeri" . Hazır yenisini almışken temiz temiz fotoğraflarını çekip, hemen yazısını yazmak istedim :)


Öncelikle bu süngeri tercih etmenin en büyük nedeni tabiki neredeyse bedavaya yakın fiyatı. İndirimsiz olarak ben 8 liraya aldım. İndirim dönemlerini de sayarsak 5-8 arası bir fiyata bu süngeri gratislerden bulabilirsiniz. Bir süngere cok para vermem diyenlerdenseniz, digerlerinin ortalama 1/7  fiyata satıldığını söyleyebilirim :)


Beauty blender süngeri henüz hiç kullanmadığım için ikisi arasında bir kıyaslama yapamayacak olsamda, bu süngeri gayet seviyorum. Özellikle fiyat-performans oranına bakarsak gercekten basarılı. Fondoten veya bb kremi yüzünüze homojen şekilde dağıtıyo.  Böylece sürdüğünüz ürün yüzünüze çok daha ince bir katman halinde sürülüp, doğal bir görüntü oluşmasını sağlıyor. 

Bilmeyenler için ufak bir tüyo; kullanmadan önce hafifçe ıslatıp sünger nemliyken uygularsanız uygularsanız cok daha iyi bir sonuc aliyorsunuz :)

Gelelim beğenmediğim yönlerine. Ben mi güzelce temizlemeyi beceremiyorum bilmiyorum ama bu süngeri hiç tamamen temizleyemiyorum. Temizleme sırasında ya bebek şampuanı ya da beyaz sabun kullanmayı tercih ediyorum.Ama temizleme işlemi sonunda sünger ilk günkü kadar temiz kalmıyo :/

Bir diğer sevmediğim yanı ise yine temizleme işlemi sırasında... Süngeri sabunla yıkadıktan sonra cok zor durulanıyor. Bilmem kacıncı kez suyun altında sıktığımda içinden hala köpüklü sular çıkabiliyor malesef.


Bu ürünün iyi ve kötü yanları bu sekilde. Ufak sorunlarını saymazsak yerine yenisini bulana kadar severek kullanmaya devam edeceğim bir sünger :)


Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Sevgiler
...


5 yorum:

  1. ben bu süngerleri nedense çok gereksiz buluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha yakın bir zamana kadar aynı düsüncedeydim aslında bende :)

      Sil
  2. canım kalıp sabunlarla çok kolayca temizleniyor ben aylardır kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napsam olmadı gercekten birdahaki yıkamada kalıp beyaz sabun deniycem o zaman :)

      Sil
  3. bende kalıp beyaz sabun kullanıyorum hıc leke kalmıyor tatlım :)blogunu yenı kesfettım yararlı yazılar var benımkınede beklerım:) merininblogu.blogspot.com:)

    YanıtlaSil