19 Kasım 2015 Perşembe

Sonbahar Alışverişim (Pull and Bear,Stradivarius,Mavi,Topshop,Pasaj...)

 Herkese merhabalarr :)

Vizeler okul derken bir 3 hafta kadar ara verdim paylasımlara. Bugünde hazır aldıklarım
 birikmişken bir sonbahar kıyafet alışverişi yazmaya karar verdim. 

 Her ne kadar kasımın neredeyse sonlarına gelmiş olsak da havalar hala sogumadı, kış kendisini göstermedi. Pek mutluyum bu durumdan aslında. Bu sebepten aldıklarıma bir baktım da kışlık hic bir sey almamısım. Neyse umarım ben hepsini giymeden kar kış gelmez:)



Her zaman için yaza elbiseleri, kışa kalın etekleri yakıştırıyorum. Bu eteği " Pull and Bear " dan kalın çorap ve botlarla giymek için aldım.Fiyatı 20 TL idi :)



Bu kazağı yazın sıcağında outlet bir avm de " Mavi "de tesadüfen görüp almıştım. 
Önceki sezona ait ürünlerin fiyatları çok uygundu.

 Düz siyah pantolon giyip okula gittiğim sıradan günlere renk katabileceğini düşündüm :) Önündeki kız figürüde ayrı bir hoşuma gitti nedense:)  Fiyatıda çok uygunken kaçırmak istemedim. Yanlış hatırlamıyorsam 20 tl gibi bir fiyatı vardı :)




Kalemlik de " Stradivarius" yeni sezondan. Desenleri çok hoşuma gitti ve neredeyse her günüm okulda geçtiği için, farklı bulduğum, beni motive edici kırtasiye ürünleri almayı çok seviyorum :)  Fiyatı 18 tl .



Pantolonu da " Topshop " tan aldım. Papatya desenini kıyafetler üzerinde çok görmeye  başladık zaten. Sıradan düz renk pantolon giymekten sıkıldığım günlerde alternatif olarak severek giyeceğimi düşündüm.





Buda yakından görüntüsü. Ben bayıldım!! İlkbahar aylarıyla da uyumlu olacağını düşünüyorum. Ufak bir yanıyla yada desenleriyle diğerlerinden ayrılan parçalar benim alışveriş yaparken tercih ettiklerim oluyor genelde :)




Bu sırt çantası ise " Bershka " dan erkek arkadaşımın hediyesi :) Aldığı günden beri bayılarak kullandığım için etiketi şuan üzerinde değil. Ama yeni sezona ait olduğu için onuda bu yazıma eklemek istedim. 

Bu arada fotoğrafta çok belli olmasada rengi koyu kahve. Siyah deri ceketlerle siyah sırt çantası kombinlenmesinden hiç hoşlanmıyorum. Bu yüzden bu çantanın bu renk olmasını ayrı bir sevdim :)




Ve son olarak beni en çok şaşırtan alışverişim :)  Beşiktaşta bir pasajda dolaşırken görüp çok beğendiğim bu ince triko kazak. Alırken adam aynısı Zara'nın yeni sezonunda var eve gidince bakarsın diyince almak istedim.
 Zaten üzerimde duruşunu, toprak tonlarındaki rengine bayılmıştım. Eve gelip direk Zaranın internet sitesine baktım ve gerçekten aynı kazak yeni sezonunda 90 tl idi. Bense pasajdan 35 tl ye almış oldum :)



Sizler aldıklarımı beğendiniz mi ? Okuduğunuz için teşekkür ederim
Bir sonraki yazımda görüşürüz
Sevgiler :)

14 yorum:

  1. Mavi kazağın rengine bayıldım :) Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Gri trikonu çok beğendim canım hepsini Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. en son kazağını çok beğendım gule gule gıy:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. kazaga bayıldım iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. kazaga bayıldım canım aldıklarını iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil