5 Aralık 2015 Cumartesi

Benimle Bir Gün | İstanbul Modern Sanat Müzesi'ni Beraber Gezelim :)

Herkese merhabalarr !

Bugün size daha önce yazmadığım hatta sık sık karşılaşmadığım bir yazı hazırladım. Fotoğrafları çekerken cok eğlendim. Hatta bundan sonra bu tarz yazıları görebilirsiniz bloğumda benden söylemesi :)


Canım Büş'ümle cok büyük keyifle gezdiğimiz İstanbul Modern Sanat Müzesi' ni sizlede paylaşmak istedim :) Bu benim 2. gidişim aslında. Ama sergiler belli zamanlarda yenileniyor bu yüzden gördüğüm çoğu eser önceki gidişimden farklıydı. 

Cok güzel ve doyurucu bir sergi. İçinde cok çeşitli büyük yaratıcılıkla hazırlanmış fotoğraf, resim sergileri, kendine ait bir kütüphanesi ve sinema salonu var. 






Eserlerin güzelliğinin yanında, sergi konum olarakta harika bir yerde. İçeride gezerken ara ara ortaya çıkan büyük camlardan boğazın güzelliğini de görebilmek mümkün :)

Sergide en çok ilgimi çekenlerse bunlar oldu :)








 Bu bana direk " Giyecek hicbir seyim yok anne" yi hatırlattı :D




Favorimi ise sona sakladım..


Tamamen karanlık bir odadaki bu dünya figürü,odada aynı zamanda çalan müzik eşliğinde, kendimizi farklı bir atmosferdeymiş gibi hissettirdi :) Ve beni sergide en çok etkileyen köşe oldu.

***


İstanbulda yaşayanlara tavsiye edebileceğim, kesinlikle birkaç saate yayarak gezilmesi gereken bir sergi İstanbul Modern. Benden size ufak birde not: Perşembe günleri Ülker'in sponsorluğunda halk günü ve girişler ücretsiz :)

Bir sonraki yazımda görüsürüz :)
Sevgiler
   

....

4 yorum:

  1. Çok güzel bir gündü kuzumm tekrarı olur umarım ��

    YanıtlaSil
  2. harika bir yazı olmuuşş, bu konsepti çok sevdim canıımm :) devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy cok sevindimm tesekkür ederim canımm :)

      Sil